.::MazMez::.


 
الرئيسية.::MazMez::.س .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 بـوس الـــواوا, مش بتاعة الدكتورة هيفاء وهبى بتاعة المسالك

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
اميره العشاق
مزموز كبير
مزموز كبير
avatar

عدد الرسائل : 750
العمر : 24
اعلام الدول :
الجنس :
تاريخ التسجيل : 12/11/2008

مُساهمةموضوع: بـوس الـــواوا, مش بتاعة الدكتورة هيفاء وهبى بتاعة المسالك   الثلاثاء فبراير 03, 2009 9:26 am

على قولة المثل العربي الأصيل

ليك الوااواا بوس الوااواا خلي الوااواا يصح
لما بسته الوااواا شلته صار الوااواا بححح


المثل الشهير للدكتورة هيفاء وهبى بتاعة المسالك

المهم ..........

البوس أنواع ومنها

بوسة صداقة .. بوسة حب .. بوسة أحترام .. بوسة إعتذار .. بوسة فرح


وقال حكماء العرب قديما


أن القبله إذا كانت "

على اليد فهي ولاء

على الجبين فهي تبجيل

على الوجنه فهي تدليل

على العين فهي محبة

لكن بوسات الأطفال .. كلها برااااائه

وأترككم مع الصور


[img:b9d0]http://www.shbablive.com/forums/style_emoticons/3d_smiles/36_3_11[1].gif[/img:b9d0] [img:b9d0]http://www.shbablive.com/forums/style_emoticons/3d_smiles/36_3_19[1].gif[/img:b9d0] [img:b9d0]http://www.shbablive.com/forums/style_emoticons/3d_smiles/36_3_11[1].gif[/img:b9d0]















ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
يارب الموضوع يعجبكم
وللموضوع بقية .....
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
SwEeT-AnGeL
مشرف
مشرف
avatar

عدد الرسائل : 1974
العمر : 29
اعلام الدول :
الجنس :
تاريخ التسجيل : 03/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: بـوس الـــواوا, مش بتاعة الدكتورة هيفاء وهبى بتاعة المسالك   الثلاثاء فبراير 03, 2009 5:04 pm

جامد التوبك يا قمر
تسلم ايدك
تقبلى مرورى

_________________
A break up is like a broken mirror. It is better to leave it broken than to hurt yourself trying to put it back together.

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
اميره العشاق
مزموز كبير
مزموز كبير
avatar

عدد الرسائل : 750
العمر : 24
اعلام الدول :
الجنس :
تاريخ التسجيل : 12/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: بـوس الـــواوا, مش بتاعة الدكتورة هيفاء وهبى بتاعة المسالك   الثلاثاء فبراير 03, 2009 7:22 pm

ميرسي يا حبي على ردك و مرورك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
makgiver
Admin
Admin
avatar

عدد الرسائل : 3335
العمر : 30
اعلام الدول :
الجنس :
تاريخ التسجيل : 14/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: بـوس الـــواوا, مش بتاعة الدكتورة هيفاء وهبى بتاعة المسالك   الثلاثاء فبراير 03, 2009 9:05 pm

تسلم ايدك يا قمر بجد التوبيك جامد اوى اوى اوى

تقبلى مرورى

_________________


رافض اعيش على ذكراك وهكتب بائيدى نهايتى وعلى ذكرايا هتحكيى لكل الناس حكيتى

ســأرحل عــنــدما أنتـهى مـن بنــاء قبـرى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mazmez.top-me.com
ميدو الحضرى
مزموز مننا وعلينا
مزموز مننا وعلينا
avatar

عدد الرسائل : 1753
العمر : 27
العمل/الترفيه : طالب
اعلام الدول :
تاريخ التسجيل : 22/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: بـوس الـــواوا, مش بتاعة الدكتورة هيفاء وهبى بتاعة المسالك   الثلاثاء مارس 10, 2009 6:58 am

حلوين اوووووى


تسلم ايدك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
اميره العشاق
مزموز كبير
مزموز كبير
avatar

عدد الرسائل : 750
العمر : 24
اعلام الدول :
الجنس :
تاريخ التسجيل : 12/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: بـوس الـــواوا, مش بتاعة الدكتورة هيفاء وهبى بتاعة المسالك   الثلاثاء مارس 10, 2009 11:32 am

ميرسي جدااااااااااا يا شباب على المرور ال زى العسل ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bossy
عضو ماسى
عضو ماسى
avatar

عدد الرسائل : 352
العمر : 26
الموقع : http://mazmez.top-me.com/profile.forum
الجنس :
تاريخ التسجيل : 30/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: بـوس الـــواوا, مش بتاعة الدكتورة هيفاء وهبى بتاعة المسالك   الثلاثاء مارس 10, 2009 1:55 pm


حلوين اووووووى
تسلم ايدك

[img:ba7a]http://g.orkutnow.com/orkutnow/en/scraps/i.love.you/897de786[1].gif[/img:ba7a]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عيون جريئة
مزموز شغال
مزموز شغال
avatar

عدد الرسائل : 33
العمر : 23
اعلام الدول :
الجنس :
تاريخ التسجيل : 24/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: بـوس الـــواوا, مش بتاعة الدكتورة هيفاء وهبى بتاعة المسالك   الأربعاء مارس 18, 2009 10:18 am

حلواوى ياجميل بس ياترى كنتىشكلهم وانتى صغيرة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
اميرة الرومانسية
عضو ماسى
عضو ماسى
avatar

عدد الرسائل : 352
العمر : 23
الجنس :
تاريخ التسجيل : 13/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: بـوس الـــواوا, مش بتاعة الدكتورة هيفاء وهبى بتاعة المسالك   الأربعاء مارس 18, 2009 11:52 am

جامدين جدا يا ميوى تسلم ايدك يا قمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
بـوس الـــواوا, مش بتاعة الدكتورة هيفاء وهبى بتاعة المسالك
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
.::MazMez::. :: .::ركن الصور::. :: .::البوم صور مزمز::.-
انتقل الى: